Gruppen består af:
- Helena Jakobsen
- Julia Joensen
- Kamilla Højen
- Lizette Jensen
- Vivi Skou
Projektvejleder: Annemarie Dalsgaard, AND
Problematisør: Line Lauritsen, hjemmesygeplejerske i Hjørring syd.
Hvem mener vi selv vi er og hvilke kvalifikationer sidder vi med:
Helena: Jeg er, ifølge læringsstiltesten, i høj grad pragmatiker samt teoretiker. Som pragmatiker og teoretiker vil jeg gerne tilegne mig ny viden, og kunne bruge denne viden i praksis. Jeg kan hjælpe gruppen til ikke at gå i stå, da jeg, som pragmatiker, ikke vil bruge for lang tid på arbejdsprocesserne, medmindre der er et klart formål med disse.
Julia: Ifølge læringsstiltesten er jeg mest aktivisten, samt teoretikeren. Som aktivisten kommer jeg nok til at bidrage til gruppen med en masse spontane tiltag. Som teoretiker, kommer jeg nok at fokusere og arbejde meget udfra hvad teorien siger, og holde gruppen på en bane af evidensbaseret viden.
Kamilla: Da min læringstil er reflektor, kommer jeg nok til at sidde og lytte og reflektere mere over tingene, men jeg vil selvfølgelig deltage så aktivt, som jeg nu kan, og gøre min del til at det kan ende ud i en super god opgave.
Lizette: Jeg er, ifølge læringstiltesten, høj grad reflektor, samt teoretiker. En reflektor er ligesom fluen på væggen - Meget lyttende, og knap så deltagende i diskussioner. Teoretikerdelen i mig, vil komme til udtryk igennem mit behov for at have teorien bag vores materiale på plads.
Vivi: Da jeg, læringsstilsmæssigt, i høj grad indeholder aktivisten og teoretikeren, vil jeg kunne bidrage til et læringsforløb med stort flow. Dette vil i samspil med de andres læringstile skabe en god dynamik - hvor der ikke dvæles for længe ved tingene, men samtidigt reflekteres der i dybden.
(1)
Systemmodel for gruppedynamik
Ingen kommentarer:
Send en kommentar